VÄXJÖ

I morse ringde jag ut till Sandsjöfors för att höra om mamma skulle vara hemma idag... Jag skulle ju åka till Vetlanda och hämta min beställda bagagerumsmatta till bilen så jag tänkte att vi kunde komma förbi och hälsa på.

Hon föreslog att vi skulle åka till Växjö tillsammans istället för att vara hemma! Sagt och gjort, det gjorde vi...
Från Vetlanda drog vi vidare mot målet, efter några mils vägarbete så var det poliskontroll, körkort och alkohol. De vinkade in varenda bil!
När vi intagit vår tillvisade plats och jag hade blåst stod jag helt inpakerad och kom ingen vart alls... Under tiden kom det 2 poliser och frågade om jag hade blåst, koll nä va är det!!! hahahaha..

När vi åkte där ifrån sa mamma - Hur många gånger har du blåst? - Ett antal svarade jag, vadå? - Du verkade så van att blåsa i det där lilla röret! Helt sjuk är hon...

Växjö, ja det är mysigt, bra butiker... Vi hade strålande sol hela dagen så det blev ett toppen besök.. Poliser överallt, på gatan, i bilar, på parkeringar och på restaurangen som vi åt på.. Tim kom inte upp ur stolen så jag sa att han fick fråga efter hjälp, - Polisen, jag vill ha hjälp!!
City Gross fick sig ett besök oxå, inte att förglömma.. Syrran blir nog måttligt avundsjuk när hon får veta var vi har varit...

Nu är vi tillbaka i Sandsjöfors men skall alldels strax åka vidare hemåt.. Tim börjar bli trött och hängig, sängen vankas för hans del inom kort!!

I morgon är det jobb igen som gäller...

K

Kommentarer
Postat av: Syrran!!!!

riktigt illa av er att åka utan mig.... såna turer åker mna inte på själva bara sådär :D

2009-09-16 @ 10:22:34
Postat av: +Malinm

2009-09-16 @ 13:44:15
Postat av: reidor

OOfff, stackars syrran, fy bubblan.

2009-09-17 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0