Tragisk film...

Varför väljer man att leva ett hårt liv när man kan få det lugna?

I fall man har problem med sig i bagaget kan jag köpa att man vill fly bort i bland men hela tiden har jag svårt att förstå. Att droger har så stort beroende framkallande är helt sjukt. Det är så många unga som faller, faller och faller för många gånger tills de är fast ordentligt. Hur kan man gå tillbaka till något som man vet inte är bra om man har tagit sig ut ur helvetet en gång?

Jag lever ett lugnt liv, utan droger och annat skit.. Visst jag är från en småstad! Hur bra man än tror att det är med småstadslivet så är det bara en illution. Vet man hur verkligheten verkligen ser ut. Man tror sig veta men egentligen vet man inte något alls!

Filmen vi såg i går kväll fick mig verkligen att storgråta, den tog så att säga, långt in... "I skuggan av värmen" En svensk film som utspelar sig i Stockholm om en ung tjej som en gång lyckats att ta sig ur helvetet men faller dit ordentligt igen för att känna sig orädd och när hon träffar sina gamla vänner! USCH FY FABIAN, tänk att bara leva så... Jag ryser bara jag tänker på den!

K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0