TID TID TID

Tänk när min lille son lär sig klockan!

Innan Tim och när jag är själv är jag alltid ut i god tid eller i tid iaf.

Nu är vi aldrig i utsatt tid, absolut inte till dagis, speciellt inte när vi skall var på plats mellan 0630-0635 så att jag kan vara i tid till tåget. De flesta dagarna har jag fått ta bilen till jobbet för att vara i tid.

Den dagen Tim lär sig klockan kanske han kan behaga skynda sig på och gå upp i tid, inte bråka och ha sig på morgonen.
Idag skulle han inte ha mössa utan keps men inte den kepsen som jag gav honom utan en annan... I går skulle han inte ha byxor på sig bara kalsonger och skor desstuom inga strumpor.

Hela livet kretsar runt klockan tänk om den bara kunde försvinna och man fick komma och gå som man ville till allt och alla!

K

Kommentarer
Postat av: reidor

De e inte lätt. Ojojoj.

2009-09-17 @ 23:25:29
Postat av: Johanna

Nope, men han är ju så söt, så man kan inte annat än att le!

Hoppas vi snart kan träffas!

Önskar er en riktigt härlig och mysig helg, var rädda om er!



Många varma kramar

2009-09-18 @ 10:13:18
Postat av: reidor

Den går å går å står aldrig still. Så är det å så får det bli.

2009-09-19 @ 07:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0