samma visa varje dag...

Jag har inte tillräckligt med tålamod när min son inte vill göra som jag vill!

När jag pratade med min pappa om att jag inte hade tillräcklilgt med tålamod så jag han bara;
-Det måste du ha, Malin!!
Det kommer ju verkligen från rätt mun sa jag till honom!!!
Jag undrade om han visste från vem jag fått mitt korta tålamod i från men icke, han verkar helt ha glömt!!

Han hade inget tålamod alls med oss när vi var små!
Det verkar han ha glömt utan påminde mig att vara stark när han är som han är när han är trött. (Tim alltså)

Nästa vecka måste jag ordna med barnvakt på morgonen onsdag och torsdag då jag börjar 0530 och kan inte lämna Tim på dagis själv- får väl be mamma och syster! Då får de se hur det är!!!

K


Kommentarer
Postat av: reidor

När jag får sova och har tid som en lördasmorron nog tusan vaknar jag i ottan. Har suttit här sen fem. De är typiskt men man ska ju ta vara på den lediga tiden. Men sen är ja ju trötter framåt halvtio i kväll. Solberga goif spelar sista matchen i dag kl 3. ska ni med eller?

2009-09-26 @ 07:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0