HELGEN ÄR ÖVER OCH VARDAGEN TILLBAKA...

I fredags blev det en skön och lugn hemma kväll med familjen.
Vi drog den nyaste Wallander filmen tillsammans med lite mat och annat gott som hör en myskväll till.
Ibland är det bara skönt att vara hemma tillsammans utan måste och krav, bara slapp och skojs..

På lördags förmiddagen ringde Björn och undrade om vi skulle med till Aneby och kolla på något slags backrally??
Hur som haver så följde vi med bara för att umgås vilket vi inte gör så ofta då vi har allt för mycket att göra på varsina håll.
Rally, ja jag vet inte det som jag kommer ihåg mest var all koskit som vi har tvugna att ta oss förbi för att komma fram till målet. inte allt för lätt med 2st 2 åringar...

30 ÅRS FEST

På lördagskvällen var vi fest i Samlilngslokalen, Anneberg, Magne och Erik som fyllt 30 år firades rejält!
Det blev en trevlig tillställning med massor av folk, gamla vänner och bekanta som man inte träffat på evigheter.
Tyvärr blev det sent (som vanligt) 0340 innan vi var i säng, söndagen blev därför väldigt kort eftersom man helst bara ville sova hela dagen,,,

Nu har Tony åter igen åkt tillbaka till Stockholm och skärgården för att utföra ännu en arbetsveckatillsammans med Dennis och övriga gänget!

Tim och jag skall vara hemma och mysa tills pappa kommer hem igen!

K

Kommentarer
Postat av: reidor

En KIA blinkade på mej å ja blinkade tillbaks. Var är jag sa KIA. Här är jag sa jag. Min Kia sa Tim. Men ingen Följer med en merceders till Tyskland.

2009-09-21 @ 21:53:03
Postat av: Malin

Ja, Reidor som sagt du hade kunnat framkalla någon slags sjukdom på lillkillen och stannat hemma meeeeen eftersom jag känner dig så skulle du aldrig göra något (inte jag heller) för du är så himla plikttrogen mot företaget!!! Han ville inte gå till dagis idag det kanske va en hint om att han vill följa med på jobbet!????

2009-09-22 @ 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0