Flickan som lekte med elden

I fredags hade jag semester.. Ibland är det skönt att veta att man bara kan vara!

Efter läkarbesök för Tony på förmiddagen ifredags drog vi till Tenhult för att jämföra olika storlekar på vagnar mot varandra...
Vi har pratat fram och tillbaka om hur vi skall göra. Det som var bestämt oss emellan var att vagnen inte får kosta mer är 160´ När vi åkte i från Tenhult hade vi fått prisuppgift på en ny vagn men tält och markis för 225´ ja det var ett bra pris men jag är inte beredd att lägga så mycket pengar!

Kvällen bestod av en kaffe hos några av våra vänner men som slutade i några öl och en väldigt sen hemkomst. Trevligt som vanligt var det men jag var så trött!!

Lördagen drog vi in till Jkg för Tony skulle försöka hitta en vinterjacka.
Nöjd som tusan efter lite shopping blev det go mat och några filmer tillsammans med syster yster som annars suttit hemma och tråkat. 

Helgen avslutade vi tillsammans med andra vänner på biografen i Nässjö med Stieg Larssos Flickan som lekte med elden. Kritiker säger att den skulle vara dålig men jag undrar var??
Vi bestämde att vi skulle på premiären av nästkommande film Luftslottet som sprängdes den 27 november då den har premiär... Bra att planera så långt fram.

Nu är arbetesveckan tillbaka.. Ikväll blir det Marren som hämtar Tim, kul för honom att det inte bara är mamma som hämtar!

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0