FEBER ELLER INTE FEBER????

I dag blev det till att "vabba", Tim är febrig ibland och ibland inte!!!

Hur konstigt som helst!!

Tim har en normal temperatur på strax under 37grader, på dagis hade han haft 37.8 en stund innan jag hämtade honom. När vi kom hem var han tillbaka på sin normala temp. Så vi drog och tränade...
Efter 25 minuter hade han feber igen och ville bara åka hem, typiskt!

Under kvällen gick febern ner men sen kom den tillbaka runt kl 20, inatt var den borta igen men på morgonen hade han under temp alltså knappt 36 grader, konstigt.. Efter en timma till hade han vanlig feber igen och blev hängig, hel snurrigt, han vilade lite och ville sen gå ut!

Nu har vi varit ute lite och nu är han helt slut igen med feber...... Jag fattar inte!
Han sover som en stock men bara en stund för snart vankas det fiskgratäng, enkelt och smidigt, lättsmält mat!!

Vi får se hur det går under resten av dagen, förhoppningsvis blir han bättre så Tony kan åka i väg i morgon kväll med jobbet! Jag jobbar ju och stannar inte hemma en dag till..

K


Kommentarer
Postat av: reidor

Är man småbarnsföräldrar så är man. Du Malin, ibland önskar jag att jag hade det som du. Tänk att få ringa till chefen och säga, tyvärr Magnus, idag vabbar jag. För idag ringde han och sa att nästa vecka ska jag till Tyskland. Han vet att jag inte gillar att åka till länder där dom inte fattar svenska. Och Ewa kan inte följa med, du fattar hur roligt det ääärr. Men fasen, kan inte jag vabba eller?

2009-09-11 @ 19:07:30
Postat av: Anonym

Är man småbarnsföräldrar så är man. Du Malin, ibland önskar jag att jag hade det som du. Tänk att få ringa till chefen och säga, tyvärr Magnus, idag vabbar jag. För idag ringde han och sa att nästa vecka ska jag till Tyskland. Han vet att jag inte gillar att åka till länder där dom inte fattar svenska. Och Ewa kan inte följa med, fattar du hur roligt det ääärr. Men fasen, kan inte jag vabba eller?

2009-09-11 @ 19:19:16
Postat av: reidor

Nej jag är inte ful ööö fuulll ja lövar. Trycker hit å dit. Tänkte kanske på den sketna Tysklandsresan.

2009-09-11 @ 20:00:36
Postat av: Malin

Det går ju alltid att framkalla en sjukdom/feber på honom...

2009-09-11 @ 20:15:52
Postat av: Malin

Då kan Ni vara hemma och titta på disney...

2009-09-11 @ 20:17:13
Postat av: Josse

Jo då, Reidor du kan vabba! Det är bara för Malin att beställa en sådan blankett.....=)

2009-09-12 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0