Ett litet inlägg till om tid???

Hur skall man hinna med allt som man känner att man vill göra eller som man behöver göra för att må bra!?

Jag vet inte hur jag skall börja eller hur detta skall sluta men jag behöver mera tid!
Det har varit ganska mycket fram tills nu om man säger så och det blir inte mindre att göra heller, tyvärr

Sen jag kom tillbaka från semestern har det varit något som skall göras varje helg, har jag inte jobbat så har det varit något annat idellt arbete eller kompisar man måste träffa, det har alltid varit något som har gjort att vi inte haft en enda ledig helg förrens denna! (Alltså denna helgen 25-27 sep.)

Även om vi inte har något uppbokat denna helgen finns det ändå massor som vi behöver göra eller egentligen vill göra fast vi inte känner för något alls!
Vi får se vad som händer, det slutar säkert bra???!!!

Nästa helg 3/10 blir det 40 års kalas + jobb, helgen 10/10 efter det 30 års kalas igen, helgen 17-18/10 efter det fyller farfar och mormor år och det blir säkert dubbla kalas, helgen efter den After Work och  24/10 jobb + 40 års kalas igen, sen har vi fått förfrågan om en tripp till Tallin 30-1/11 och sen är vi inne i November och svensexa/möhippa står på schemat tillsammans med jobb och senare bröllop.. Till saken hör att bröllop / sevsexa är i Örebro inte i nähetern hemma.
Nästa lediga helg vi har tillsammans blir den 27-29 november.. Då kanske de borde vara på sin höjd att ta det riktigt lugnt i alla stillhet och bara vara igen!!! Tror Ni att det funkar???

Jag får hoppas att vi kanske kan hoppa något så vi orkar med allt annars vet jag inte hur det skall gå..
Någonstans måste man ju även få lite kvalitetstid med familjen och inte bara vara ute och flänga fram och tillbaka hela tiden. Man orkar inte hur mycket som helst heller, speciellt när jag är ensam hela veckorna med Timpa när Tony är uppe i Stockholm och jobbar!!!

VI får se hur det blir!

K


Kommentarer
Postat av: Mia

...vad var det jag sa...

Glöm inte att ta hand om dig själv också, det är faktiskt vikigast!

Kram!

2009-09-22 @ 15:21:00
Postat av: Josse

Visst är det konstigt att det ska behöva se ut så där i almanackan. Det är likadant här....men det trappas ju ner nu när bebisen ska komma som tur är. Glöm inte andas!!!

2009-09-22 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0