TRÖTT, jobb och fest

Jag är verkligen trött, alltså inte trött på livet eller så utan bara trött...

Efter några veckors arbete med tider från 0800 blir man verkligen helt utmattad efter 3 dagar med starttid kl 0530 på jobbet.. Jag är inte van.
Innan när jag jobbade på rullande schema var det inga som helst problem med att gå upp eller sova mindre men nu.
I går kom Tony hem från Stockholm igen och som vanligt på torsdagar brukar vi sitta upp och prata lite men i går somnade jag snabbare än kvickt efter att jag lagt Tim. Jag hade tänkt mig se den nya svenska dokumentären om ungdomarna som låses in på ett fängelse i hop om att lämna den bana de har glidit in på. Icke sa Nicke, några minuter och jag var utslagen.

För hoppningsvis blir det bättre under dagen.

Marren, för din information istället för ett telefonsamtal i dag kommer här morgonens redogörelse

Klockan ringde och jag gick upp fick med ens se IS massor av IS på våra bilar, fan tänkte jag, det regnade ju igår! Ut i köket kollande temp. 3 minus fan fan fan. Klädde mig varmt, startade bilen för att få värme sen in och borstade tänderna osv.. Det var lite lurigt på sina ställen men jag tog det säkra före det osäkra i dag, åkte i tid och körde helt inom hastighetsbegränsningarna (lägre i bland) Halt på vissa stället det var det men det är ju alltid så i skogspartier och på broar.
Jag är i alla fall på jobbet och allt har gått bra.

I morgon fortsätter min arbetsvecka och börjar jobba 0700 (0600) för på kvällen skall vi sen på 40 års kalas.. GRATTIS TOMMIE!

Sen blir det lite mera jobb på söndag så I will be back at this site...

K

Kommentarer
Postat av: marren

hehee, bra att du är i säkert förvar gumman lilla =)



Mmm isen satt som berg,inte sådär jätte halt nu ... jag är oxå i säkert förvar å nu är det snart dags för vandring hela dagen!

"kör försiktigt, glöm inte att jag älskar dej" hahaa

2009-10-02 @ 06:43:45
URL: http://wwwmarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0