Nu snackar vi SNÖ

Det tog en stund att ta sig till jobbet i dag. Sommardäck på vinterväg är inte något jag gillar. Jag har annars inget emot att köra på vinterväglag men idag var jag inte nöjd. Tur i alla fall att jag kom iväg i tid annars hade jag inte varit i tid till jobbet!

Pappa får ge sig ut och hjälpa mig ikväll!

Men har jag tagit mig hit får jag även ta mig tillbaka till Anneberg. Marren det är inga roliga vägar vill jag lova, hade jag varit du och haft den möjligheten skulle jag tagit bussen i dag!

Jag antar att jag kommer få ett lätt kaos på mina axlar i dag då jag inte skulle tro att några av våra fordon har fått på sin snöskorna ännu!

K


Kommentarer
Postat av: Marren

går la inte åka buss nrä ja öppnar heller ... hinns inte serru!!!!

jag e framme =)

2009-10-13 @ 06:30:11
Postat av: reidor

Du e grym du Marren

2009-10-14 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0