Gran Canaria, bio och mys

Nu var jag här igen.. uppdatering på G

Ja, va hände egentligen eller rättare sagt vad har hänt!?

Jag hade semester i fredags för att vi skulle hitta på något tillsammans men den planerade helgen gick i stöpet när en bekant ringde och bjöd in till "fest", 30 års fest på lördagen. Ja, det var vad vi trodde i alla fall.. Nog att personen ifråga är sjuk men man kan be om hjälp om man inte tycker sig hinna eller så... 
Det var en jättetrevlig tillställning men någon fest var det inte, ett kalas kan man kalla det! 
Det serverades urgoda pajer med sallad och annat tilltugg därefter kaffe och tårta, ett kalas helt enkelt. Tim skrutten var med och tanken var att vi skulle åka hem när festen drog igång, men det gjorde den aldrig eftersom vi fick stå för musiken själva, så vid 23 hade alla lämnat lokalen för att söka fest! 

I fredags var jag och Tony på bio tillsammans dels för att han och jag skulle hitta på något ensamma bara vi och för att vi har varit förlovade i 5 år nu..  Det firades med en bit mat och bio, "äntligen midsommar". 
Jag har bokat en resa till Gran Canaria för hela familjen som inte Tony visst om men denna kväll blev han varse om detta och tyckte att det var en toppen ide då vi inte haft någon som helst semestervecka denna sommar tillsammans. Vi hade kalas trevligt tills vi kom till vår bil för att fara hemåt... När vi var en bit i från sa vi till varandra, det är nog kallt för det är frost på hela bilen... När vi kom närmre, det är ju bara på vår bil det är frost och när vi kom ännu närmre var det någon som tömt en pulversläckare på bilen.. polis anmälan för skadegörelse och tvätt av bilen var vad vi roade oss med på natten!!!

Johan Falk filmerna har gått hett i vårt hem i helgen, 3an i torsdags och den fjärde filmen i går, söndag. Nu väntar vi på nästkommande filmer.. Vi såg till att elda i spisen oxå, det är allt bra mysigt när man ser elden flamma fritt där inne!! Mys var det hela dagen så det var pissväder ute!

I morgon blir det en tidig morgon för mig pga jobbet så Tim får sova hos farmor och farfar i natt!

K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0