After Work - Högland

I går påminde Ulle mig och det var After Work på Högland kl 1600 med tjejerna, hade nästan glömt bort det för jag var ganska trött.... Hur det än var så drog jag dit efter jobbet (direkt från tåget) och umgicks lite. Tanken var att jag bara skulle stanna en liten stund, snacka lite och sen åka hem till lilla familjen som satt hemma och väntade men..... Det blev några timmar i stället men trevligt hade vi! När jag meddelade mig att jag skulle dra mig hemåt så var det flera av tjejerna som var sugna på att åka hem, så jag fick bilen full hem till Anneberg. Vi snackade mycket om "gå runt festen" i Anneberg som för information helgen v 5 2010 och att det alltid är så himla trevligt! Vi pratade om att de som håller i det i dag inte vill hålla på med det mera utan vill att andra skall ta över för att det är ju klart att vi skall fortsätta det är ju en jätte tradition var än denna festen är någonstans. Man kanske skulle utveckla/ändra den lite kanske ha den på sen sommaren istället med avslutning i vår fina folkpark som har och håller på att rustas upp. K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0