ÖREBRO I HELGEN

Vi har varit i Örebro på möhippa och svensexa över helgen. <<< <<< <<< <<< <<< Jag har träffat så mycket nytt folk att jag inte kommer i håg vad alla heter, måste försöka komma på det tills nästa gång vi träffas vilket är om två veckor på bröllopet! >>>>>>> Jag tror i alla fall det var så här... Vi kom till Anna och Maria där var Petra, Sara, Jenny, Anja, Micke, Fredrik, Birgitta men även Mia och Patrik. Vi kom dit tillsammans med Macke och Lisa. Sen kom Suss och P2 tillsammans med Daniel. Det var någon som saknades här nu men det rer sig säkert tills dess... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Trevligt som tusan var det, det var underbart att se kusinen hade vågat spöka ut sig så ordentligt (80-tal) såg lite ut som en städtant som min mamma sa när jag skickade i väg en bild på henne. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Vi får hoppas på att bröllops helgen blir lika bra om inte bättre...>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Glömde tillägga att Tony och Patrik är som piff puff, humel och dumle.. >>>>>>>>> Fattar inte varför jag inte kan skriva inlägg på jobbet!!????

Kommentarer
Postat av: Marren

Hahaha humle och dumle ahaha :D

2009-11-11 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0