Mormor.. blir bara sämre

Japp, det är sanningen.

I dag var mamma förbi henne en stund på sjukhuset och det var inte någon vacker syn inte.

Hon stannar upp i andning och ögonvitorna visas i ögonen i stället för iris och hon rycker.
Idag hade hon sagt rakt ut när mamma satt där. - Jag kommer, jag kommer!!
Vem säger hon detta till? Är det min morfar som gick bort hösten 1996 som ropar efter henne eller är hennes syster som lämnade in för några månader sen?
Hur funkar det när man är döende???

Jag skall ta en sväng till henne på måndag eftersom jag jobbar nu i helgen.
Tim tycker inte om sjukhus med det är så det är antingen får han vara utanför eller får han hänga med.

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0