Jobbig morgon...

Hej alla glada och nöjda... Jag hatar regn och vill bara dra täcket över huvudet igen. Men jag har tagit mig upp och är på jobbet igen. Tim var inte heller pigg på att gå upp idag och helst ville han inte heller gå upp och gå till dagis.. Morgonrutinen i morse var inte som den brukar vara, påklädning och tandborstning i sängen till "Små Einsteins". Jag orkade inte bråka då jag var skittrött själv så i morse gick allt efter lille mannens pipa. Varför han var trött det kan jag förstå. Han var hos Fajfaj igår kväll och härjade när jag var och svettades. Det gick som en dans de hade både lekt och läst bok. Men nu är det bara till att ta sig i kragen och jobba. K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0