JOBBA VS HELSINGBORG???


Ja jag har valt att jobba och som jag ser det ju gjorde jag ett väldigt bra val.

Jag har under kvällen fått SMS om tillställningen och situationen nere i Helsingborg och jag undrar hur roligt kan det vara att åka i väg med jobbet och inte vara i sina sinnes fulla bruk. När man åker med jobbet representerar man inte bara sig själv utan hela företaget.

De SMS jag har fått visar att så är inte fallet hos några av mina medarbetare. Jag är stolt att jag är hemma och inte behöver skämmas för mina kollegor.

Hur det än är där nere så är det verkligen öken här hemma. Händer inte något alls, sitter bara och väntar ut tiden tills det är dags att bege sig ut från kontoret ner till bilen och hem till mig sköna säng där familjen väntar sovander men ändå.

Vi får väl se hur det är i morgon med alla, hur bra de mår, hur trötta de är och om de kommer orka jobba när de kommer hem efter lunch. Ingen sjukanmälan här inte och inte heller komp för att man är trött eller bakfull. Som man bäddar får man ligga. Nu hoppas jag att inte något av detta inträffar utan att alla är på gott humör och sprider en behaglig stämning runt sig.



Jag säger inte att man inte kan drick öl men man kan dricka öl.

K

Kommentarer
Postat av: reidor

Nu får du bestämma dej. Kan man eller kan man inte? Vela hit å dit, vaa.

2009-11-15 @ 08:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0