Bröllop i Örebro

Ja då var bröllopet i Örebro över (förra helgen) och vardags livet har gått vidare som vanligt.

Det var ett lugnt och harmoniskt bröllop måste jag få säga, ingen hysteri någonstans alls. Mycket skratt och allvarliga snack tillsammans med släkt och vänner.

Vi drog i väg under förmiddagen för att vi skulle ha bra med tid på oss upp för att ev stanna för en bit mat och kunna göra oss fräscha inför det stundande bröllopet mellan min kusin Suss och hennes P2 (Patrik).

Bröllopet hölls i en mysig liten kyrka, alldels lagom för denna högtid. Solen hade gått ner och det vara bara de två och mörkret och en massa ohängda gäster i kyrkan



Se så lyckliga de är innan de förklaras man och hustru.



Nöjda över att denna stund är över får vi alla se pussar och godiskulor i regn.

Mottagningen skulle hållas i Naturens Hus, ett kanon mysigt ställe med öppen spis som gjorde det hela underbart hemtrevligt och varmt.

Här serverades det god mat och underhållning av det två underbara varelserna Pontus och Oskar.



Japp, nu var festen igång, de här två allstå, de är verkligen sköna.



Syster gillar inte champange så det blev cider till henne sen drack hon sig mätt på öl och diverse andra drycker under kvällen. Hon säger att hon tyckte jag var full men ICKE man kan ju undra vem som blåste 0.00 på morgonen innan vi drog hem, vem var det som var mest onyckter.
Det kanske syns mera på mig men ICKE.

Tack för denna fest och den underbara vigeln med all sång av div vänner och släkt. TACK!!!

K

Kommentarer
Postat av: syster

det var fel på den där, alla blåste ju 0.00!!!

å sen måste du vart mest onykter då du glömde bort stavning av ordet , du har skrivit onyckter hahaa vad jag skrattar nu :D

2009-11-28 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0