Ullared

I lördags bar det iväg mot Ullared och Gekås.
Vi åkte från Anneberg vid 0500 och hämtade mamman vår i Sandsjöford vid 0525.
Marika började gnata om mat redan innan Värnamo så strax innan Reftele stannade vi och käkade vår medhavda frukost. Vi brukar i vanliga fall stanna och frukost fika i Smålandsstenar men eftersom det var lördag och vi åkte tidigt fick det bli medhavda mackor. Kaffe och tekaka, gott!

Mia, din badanka ligger hemma, kommer med i veckan till jobbet!!!

Tim fick ganska lite kläder, det fanns inte mycket i hans storlek! Det blev mjukisbyxor, shorts, t-shirts, pullover och en hoodtröja men även överdragsbyxor till hösten när blir "klabbit" på dagis gården igen.
Krattan och piasavakvasten i miniatyr blev en jätte hit till Tim. 
Själv fann jag som vanligt inte mycket mest basplagg men en skön lång tröja i mysmaterial och lite träningskläder. Jo, just det syster hittade en kjol till mig som jag slog till på!

Jag hittade det jag skulle till Tim.. Han behövde ju inte några kläder egentligen men hittar man köper man. Jag skulle köpa nya gummistövlar, sandaler och foppa tofflor till honom så det gjorde jag. Jag hittade vad jag ville ha.
Sandalderna av märket KAVAT, Gummistövlarna av märket Tretorn och ett par dyra foppa( för att vara till barn!

 Nöjda och belåtna drog vi hemåt Småland igen.
Marren hade som vanligt dåligt samvete för att ha handlat så mycket men det var ovanligt lite tjat om det på vägen hem, bra, du har lärt dig att vi stänger av!


Kommentarer
Postat av: marren

stänger av ? va faaaan säger du syss? lyssnar du inte på mej ahhahahahha

2009-05-11 @ 20:32:41
URL: http://wwwmarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0