lördag kväll/natt

På lördagskvällen kom Eksjöborna för att grilla lite och ta några öl!
Det var trevligt, tack för det!

Ibland behöver det komma lite folk för att man skall städa ordentligt så det blev full ös när jag kom hem.

VI kom i gång med grillningen vid 7 tiden.
Ett snabbt samtal med Mimmi ifall att om hon skulle vara sjuk så jag var tvungen att jobba, men inte hon var frisk som en nötkärna tyckte jag kunde korka upp hela vinaren för hon var minsann inte hemma.

Efter liten misslyckad efterrätt bar det ner i källaren. Där stannade vi ända till 0330. Då hade jag varit vaken i 24h eftersom vi vart i Ullared på förmiddagen!
Tim var vaken till strax innan 12, han höll igång som vanligt!

Vi ses snart igen

/ M


Kommentarer
Postat av: reidor

Jaa, jag vaknade kl 0200 av stereodunket.

2009-05-14 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0