GO MORRON, TIM!!

I dag var det svårt att få upp pärlan ur sängen.

Jag började säga till honom några minuter innan 0600, innan playhouse börjar för att han skulle vakna till Musse, men icke!!!

Kl 0610, inget liv i från sovrummet inte...

Kl 0615 tog jag med mig alla tänka bara saker som skulle på honom allt från blöja till keps för att klä honom.
Ställde honom upp drog av honom nattens blöja av med tröjan på med nya blöjan, tröja, byxor, strumpor, hood osv.

Kl 0628 stod han klar för avfärd mot dagis, trött som fasen! Hade knappt koll på benen, snubblade sig fram mot dagis.

Han var varm, himla snuvig och fruktansvärt hostig. Vi får väl se hur det går under kvällen!
I morgon tar vi nya tag!



Kommentarer
Postat av: reidor

Jag har ett bra tips på hur du ska få upp Tim ur sängen. Säg bara att nu ska vi äta glass och Algrens husvagnar till frukost. Jag lovar två röda sekunder sitter han som en fågelunge vid bordet. Himla bra tips tycker du inte det? Hör av dig om du vill ha fler kluriga lösningar.

2009-05-18 @ 08:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0