Dagis är stängt

I morgon onsdag är alla förskolor stängda i Nässjö kommun för någon slags kompetensutvecklings dag för alla förskolelärare.

Då måste man antingen fixa barnvakt till barnen eller vara hemma själv med sina/sitt barn.
Jag hade tänkt att lämna min son till mormor över dagen men så blir det inte...
Tim och jag skall vara hemma och bara mysa, han och jag... vi hoppas på bra väder så vi kan vara ute hela dagen.

På torsdag och fredag har jag tagit ledig eftersom det är röd dag och en klämmis, skönt!  Jag jobbar dock i helgen men då blir det lite ensamtid med pappa för Tim.
Marknad i Nässjö är det på fredag, kanske drar vi in och ser över utbudet!!!

Kanske blir det uppdatering efter morgondagen. om Tim och mamma har hittat på något mysigt!?

Kommentarer
Postat av: marren

inte bara för förskolorna och förskollärarna pucko... all barn och skolomsorg är stängt och det vi ska tråka med hela dagen är KVALITETESREDOVISNING!!!!!!!!bläääääääää

2009-05-19 @ 13:10:14
Postat av: Malin

Jo, det kan man ju tänka sig, men det är ju inte direkt den informationen som går ut till barn och föräldrar!!!!! Vad har lärarna med kvalitets redovisning att göra!! Jag skulle tänka mig att det skulle gås igenom kvalitetshöjning av undervisning!!!

2009-05-19 @ 14:31:10
Postat av: Marren

Meh åhh lilla malin, du e inte insatt i detta yrket hör ja ahha!!

Vi har ju me kvalitetredovisningar såklart!

2009-05-20 @ 14:02:13
Postat av: reidor

Ajjj ooo ajj, akta fingrarna imorron för då ä de en klämmdag aj.

2009-05-21 @ 22:14:01
URL: http://reweblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0