då var det bestämt....

på lördag åker vi till Ullared.

Jag vet inte varför det är så roligt att åka dit med något är det som drar.
Kanske för att nästan allt är under ett och samma tak.

Ska försöka hitta lite mera sommarkläder och leksaker till Timpa vännen och ett par nya sandaler till honom från Sko-Boo.
Just nu växer han så det knakar i fötterna men inte i övrigt. Han är i någon konstig form och storlek just nu.. i tröjor är det enkelt 92 men byxor, ja vet inte han måste ha 86 i midjan men 92 i längden??? Hur gör man?

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag åker till Ullared redan imorgon. Inte länge sen jag var där med Knuten. Och nu är det dags igen, MED KNUTEN. Men vi ska även besöka Varbergs fästning. Och det kan nog bli intressant. Har aldrig varit där. Igår var vi(knuten) uppe på toppen av Taberg. Där har jag heller aldrig varit. Tyckte det var helt fantastiskt. Vilken UTSIKT!! KRAMIS.....Ewa

2009-05-05 @ 19:21:14
Postat av: Josse

Ja Ullared! Det är nog årets höjdpunkt. Var där i fredags och handlade en hel del. Om du vill får du gärna titta på en sparkdräkt som var grön med lila sömmar. Ångrade att jag inte köpte den till bebisen.



Kram

2009-05-05 @ 20:24:18
URL: http://wixengard.blogspot.com
Postat av: Malin

Det ska jag göra Josse.. Jag ska kolla lite till Johanna med..



Kram

2009-05-06 @ 07:23:00
Postat av: Johanna

Tack vännen!

Önskar er en riktigt fin resa! Kör försiktigt och var rädda om er! Kramar

2009-05-06 @ 17:48:54
Postat av: Marren

Ullared i mitt hjärta hahahahaha!

2009-05-06 @ 20:23:55
URL: http://wwwmarren.blogg.se/
Postat av: Josse

Det är väl på tiden att Johanna följer med! Vi får ta en resa ihop nästa år!

2009-05-07 @ 18:42:15
URL: http://wixengard.blogspot.com
Postat av: reidor

Ullared för sjutton. Jag har sagt det förut, lägg ner skiten. Trängas bland tjärringar å norrläningar, nej, bunt ihop dom bara. Hahaha.

2009-05-08 @ 06:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0