Lite uppdatering kanske vore på sin plats...

Ja, vad ska jag börja med....

I tisdags kom Helena och övade på sin "relaxtimma" med herbalife. Vi rengjorde ansiktet enligt alla konstens regeler, la ansiktsmask, en ögon kräm,, serum  och slutligen nattkrämen.
Det var helt underbart att lägga serumet, man blev len som aldrig förr, alla ojämnheter försvann, huden var som ny!

Jag vet inte om det är värt 616 för regöring och kräm + serum för 350, jag är nog alldeles för snål när det gäller hudvårds produkter. Det gäller att tänka till både en och två gånger innan man köper något som man kanske inte sen använder.

Ja ja men skönt var det i alla fall!!!

I torsdags hade jag lovat syster en skön promenad när jag ändå skulle in och handla men när jag kom in till stan med Tim kom jag på att vagnen stod hemma i garaget. Ingen promenad alltså bara shopping inför helgen.

Tonys födelsedag, fredag den 13, ja va säger man kan det bli värre???
Tur att det inte blev några incidenter under dagen, inte på kvällen heller förutom för Tony när han skulle hem från Eksjö efter att ha ölat med några kompisar.. Eksjö Taxi fick sjukresor från SOS så Tony fick helt enkelt vänta tills de var tillbaka, typ 2 timmar... Vi käkade lite födelsedags tårta innan det bar iväg för Tony till Bruzaholm för Go karts körning, det är roligt det... Tim och jag var hemma och hade de mys för hela slanten, bara han och jag!!!

På lördagen var det kyligt hemma... Tony var måttligt bakis och tråkig så Tim och jag drog in till stan för lite miljöombyte.
Familjen skulle komma och säga Grattis till Tony på kvällen och titta på finalen i melodifestivalen.
Tony tänkte vara omtänksam och tända i kaminen men det slutade i ren rök. Nästan hela huset rökfylldes men snart är det borta inte ännu men snart.

Det var trevligt på kvällen ialla fall go mat och gott snacks!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Kommentarer
Postat av: Marren

mycket god mat och mycket gott snacks =) haha!

2009-03-17 @ 19:38:19
URL: http://wwwmarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0