TRÖTT...

Idag är jag satan så trött...
Jobbade till 0200 i går natt, åkte hem och väntade på att sambon skulle komma hem..
Såg honom innan jag kom hem och frågade om han var på väg hem, det var han, då var klockan 0240 typ

0418 hade han fortfarande inte kommit hem, när han sen kom hem levde han rövare i huset så det var inte någon ide att sova... 5 minuter efter han lagt sig snarkade han som en...... ibland lät det som om han svalde tungan så det blev ett par puttar på honom.

4h har jag sovit i natt sen var det dags att hämta Tim älsklingen som sambon lämnat kvar hos famo och fafa efter lunch och andra aktiviteter.
Tim o jag lekte lite på vägen hem på Trastens gård sen var det bara hem och dusch, städa undan och åka tillbaka till jobbet, idag är det en lång arbetsdag 12-24 (30 minuters rast)

I natt hoppas jag på att jag får sova lite längre än 4h.....

Tack famo och fafa!
Att Ni tog hand om min lille skatt!!!

Kommentarer
Postat av: Reidor/Ewa

Inga problem Malin. Våran lille skatt åck.

2009-06-20 @ 19:46:54
Postat av: amanda

Åh tack Malin!!! Det känns verkligen förfärligt det här.... Men din kommentar värmer mig och jag tror att min blogg kommer att bli lite trevligare och ljusare när bebisen kommit, det är jag säker på, men just nu.... Det är inte alls kul och man tycker att det är orättvist... Men tack, och det värmer ocskå att veta att du/ni läser min blogg=)!

2009-06-21 @ 15:59:51
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0