SEMESTER

Sen påkommen semester skapar jobb.....

Idag har alla källarfönsrena blivit målade och handledaren ute på altanen. Nu är allt svart igen, inte grådassigt längre.
I morgon är det gräsklippning som gäller......

I eftermiddags kom systra förbi och ville ha med mig och kolla på tapeter till hennes kök och ett nytt större köksbord. Jag blir stressad av att vara med henne och kolla på saker för antingen är det skit eller är det superbra!
Hon kan inte kolla runt på alternativa köksmöbler utan ska helst ta första bästa.
Hon har ju aldrig direkt köpt möbler (en soffa bara) hon har ju tagit mina möbler till sitt bohag.

På onsdag drar vi till Kolmården med Tim, han är faktiskt förväntansfull på vad som skall hända när vi åker till djuren.

Tim har vi firat nu några dagar, av famo och fafa fick han snygga kläder, DIESEL kalsonger och en grävmaskin, mormor och morfar gav honom sommarstrumpor och en verktygsbänk..
Han leker som attan med allt, ena stunden där andra stunder där, han är aldrig still längre.

HA EN UNDERBAR MIDSOMMARAFTON, själv sitter jag på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Syskon kan gå en på nerverna, det är bara att ta ett djupt andetag :) Ha en trevlig tripp till Kolmården så ses vi på fredag...

2009-06-16 @ 13:15:46
URL: http://mariatereseg.blogg.se/
Postat av: Johanna Ahlström

Trevlig resa! Hoppas ni får en fin dag på Kolmården! Kramar

2009-06-16 @ 14:55:08
Postat av: Marren

haha syskon kan gå en på nerverna?!

Näääääää det tror jag inte !!!

hahaha

Jag e så snäll å söt så=)

2009-06-17 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0