Nu är jag klar med grävningen

I går, dagen efter bröllopet kl 0900 var jag ute i landet och grävde färdigt.

Alla växter är nu borta och kantstenen som satt mellan gräset och landet är även den borta. Vilket slit det må jag säga, tur att man inte ger sig när det går emot och dessutom har en bakfull sambo stirrande på sig.. 
Han orkade inte något förutom att titta på vad jag gjorde!

Nu kan i alla fall Björn komma med jorden så Tony får något att göra, alltså skyfla ut rätt mängd jord i alla hörnen i landet och sen så gräs och gödlad osv. så blir det nog gräs ända ut till grannens betongmur snart skall Ni se!!
 

MORS DAG  

I går var det även mammornas dag så jag drog ut till mamsen vid ett snåret, dels för att hämta hem sonen men även för att fira henne!

Hon är ju min mamma!!!!!  GRATTIS GRATTIS

Middag och tårta bjöds det på, det var riktigt gott men det är ju alltid gott när man äter hos mamma/mormor.
Tony ville att jag skulle ta med mig mat hem och jag fick inte under några omständigheter glömma tårtan!
Tim  har varit hos mormor hela helgen, han och kusin WIlle har lekt konstant under helgen.
Kul att de funkar så bra ihop de små busiga liven!!!



Han har fått en o annan stund med lillkusinen oxå, TESS


OBS!! Bilderna är från moster Marren!

När vi väl var hemma igen från Sandsjöfors gick vi vidare till nästa mamma, farmor Ewa så klart!
Här firades det med blommor och bullar!!
KRAM på Er MAMMOR

Kommentarer
Postat av: marren

TRor nog du skrev fel va?!

tony ville INTE att du skulle ha me dej mat??

HMM

2009-06-02 @ 18:27:57
URL: http://wwwmarren.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu blev det rätt, ibland går det lite för fort!!

2009-06-03 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0