Semester?

När allas semester är över börjar min, tråkigt men sant!

Det var meningen att jag skulle ha semester fr.o.m måndag v 30 så blev inte fallet.
Det nya datumet för semesterstart var istället torsdag v 30. Några extra arbetsdagar spelade ju ingen roll intalade jag mig..
Nu ändrades det igen så nu börjar inte min semester förrens måndag v 31!
Det känns som om jag bor på jobbet för tillfället, även om det är dåligt väder.

Jag tackar en av mina medarbetare som kunde ta en av dagarna åt mig, Maria tack för hjälpen!
Övertiden blir bara ca 35h denna månaden och beredskapen typ 100h
Det blir kanske en bra utbetalning men vad är det mot att vara hemma med lill kisen min?

Nu väntar jag bara!

Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon, va gör du då?

2009-07-16 @ 10:32:54
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Johanna Ahlström

Var du jobbar, slit inte ut dig bara.. Blir det ingen tur till stugan i helgen då?

Kramar

2009-07-16 @ 14:04:51
Postat av: Malin

Jodå, det blir det, vi åker på lördag.. Jag har beredskap under helgen så förhoppningsvis är inte någon sjuk. Då är jag ju ledig!

2009-07-17 @ 05:21:47
Postat av: Maria

Det var så lite så, önskade jag kunde ta lite till..

2009-07-20 @ 21:40:11
URL: http://mariatereseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0