Ledig dag...

Äntligen är jag ledig i alla fall från arbetsplatsen, jag springer fortfarande runt med jobb mobilen i fall någon har någon fråga eller är sjuk osv...

Dagen började katastofalt, Tim surrade i sängen så blöjan hamnade på sniskan och hans kiss rann utanför som så många gånger förr...

Under förmiddagen var det bättre, vi var och slängde skräp eller papper, plast och glas sen drog vi till Nässjö. Jag skulle till Kvinnohälsovården, nytt recept.
Efter detta lilla besök som drog ut på tiden åkte vi och hälsade på min mormor som fyllt år, vi kunde inte fira henne när hon fyllde då Tim hade vattenkoppor så det fick bli i dag. Vi fick middag,mumma som vanligt!! Tack!

Ikväll är det bad dags för lill killen så det pågår alldels nu, syster tycker om att bada så jag slängde i honom med henne.
Nu skall jag rensa lite avlopp sen blir det en skön kväll med "Allsång på Skansen", mamma och pappa är där får se om de syns i folkvimlet

Johanna, jag tänker på Er hoppas att allt går bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0