Jobb jobb jobb...

hela sommaren jobb... typ

Från nu idag är jag bara ledig i morgon och tisdagen den 14 juli fram till min semester som startar 23 juli annars är det bara jobb jobb jobb....

Ringde syster med undran ifall hon kunde tänka sig hämta på dagis en dag när jag måste jobba. Det slutade med att hon tog honom hela dagen istället! Hon drar väl ut till brossan och hans unge säkert! Annars blir det sol och bad i lilla bassängen i Anneberg om vädret tillåter.

Man måste pussla som attan när svärmor och svärfar är i sommarstugan och sambon i Stockholm och jobbar när dags situationen ändras plötsligt.
Det löser sig brukar alltid min sambo säga så jag säger väl samma det löser sig, så brukar det alltid lösa sig!!!

Tack syster!!!


Kommentarer
Postat av: reidor

Lungn o fin

2009-07-04 @ 05:00:20
Postat av: reidor

Lugn o fin

2009-07-04 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0