Ett litet inlägg??


HELGEN

I fredags var jag ledig eftersom jag skulle gå in och jobba på lördagen så i torsdags hade vi besök av Tonys gamla jobbar kompis Markus, det var trevligt!
Lite snacks och massa tjat!!

På fredagskvällen kom istället Tonys nya jobbar kompis med sambo och grillade, det var två sociala prickar!!
Det var skönt att det svalnade av på kvällen så man inte behövde svettas när man åt!
VI grillade på kyckling och annat najs!

I lördags var vi och hälsade på hos famo och fafas grannar som äntligen fått sina efterlängtade barn, Hanna och Emilia, 2 goa tjejer som verkade trivas som fiskar i vatten.
Hanna den stora tjejen, 6 år, brinner för musik och Emilia den lilla, 3år, gillar och leka! De har just kommit hem från Bratislava. Välkomna hem!!!
På kvällen lyckades Tony lösa barnvakt och vi kunde gå ut och käka och gå på bio tillsammans så här innan han drar till Stockholm för att jobba under veckorna! Det var mys
Vi var på piren, åtta glas, och käkade förrätt och huvudrätt, gott som tusan!
Bion som vi sår var BAKSMÄLLAN, jag skattade så jag grät emellanåt! Hur bra som helst!

I går hämtade vi vi skulle hämta hem lillskiten så blev vi kvar hos famo och fafa! Vi var med och resande lite i källaren och bar in saker i lastbilen som skulle upp till Fagersand.
Eller Reidor bar mest och vi pekade, typ!!! En krutman den dära fafa!!

I dag drog Tony till Stockholm så nu är Tim och jag ensamna hemma tills på torsdag kväll det skall nog gå bra....
Vi får väl se hur det går för Tony, han vill ju gärna vara hemma och jobba i närheten av oss men vad gör man inte när man inte har något jobb, man får ta det som finns så vi hoppas på det bästa!!!

Famo och fafa åker till Fagersand i dag så ett sort

TREVLIG SEMESTER

till Er!!! Vi kommer söndag v 29!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0