... svensk sommar


Varför är det så mycket man skall hinna med på sommaren, var sprider man inte ut allt som man vill göra under hela året!!???

Semester?? Varför har man full semester på sommaren, 4 veckor?
Visst det är väl skönt men varför tar man inte bara en vecka någon annan årstid? Det är ju inte lustigt att man blir trött när man jobbar i 1 år i sträck och sen är ledig 4 veckor på sommaren, delar man upp det blir man ju förhoppningsvis uppvilad flera gånger per år!!??

Sambon hemma tycker om den svenska sommaren men jag vet inte, mygg, regn och halvtråkigt väder.
Jag gillar att dra i väg mot medelhavet för att bara vara, det är min stil!!

Näst kommande sommar kanske det blir bättre, förhoppningsvis 2 veckor till medelhavet för att kompensera denna sommaren.. Tony har haft sin semester och jag har den inte förrens v 31, ingen semester med varandra, hela familjen kan inte göra något tillsammans så när på några dagar.

Ha alla en riktigt trevlig sommar och semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0