Äntligen, Tim är hemma..

WALLANDER

Ja, i går drog vi av den nya Wallander filmen, KURIREN, den var ok men inte mer, det var ganska uppenbart även denna gång vad som ev. skulle hända och inte hända!

Jag var ut till Sandsjöfors och hämtade min underbara son Tim, det gick lättre än jag trott att få hem honom från sin lilla semester. Först några dagar hos famo och fafa sen en natt hon momo och moffa...  Jag trodde även att Wille skulle bli sur när jag hämtade Tim men det gick ganska bra1 (Wille = Tims kusin). De ses ju igen nästa vecka och veckan efter det då Wille skall komma till Anneberg för några dags visit.. De blir nog bra med det skall ni se..

Vi funderar fortfarande på Öland i eftermiddag, Tony bestämmer, det är han som är trött och känner sig en aning hängig efter veckan i Stockholm och ställningsbyggande (denna vecka) Vi åker säkert, det brukar sluta med de!

Nu blir det lite jobb sen får vi se vad som händer i eftermiddag då!

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0