Äntligen kom samtalet.. (el SMS)

Min vän har varit inne på förlossningen hel natten för massor av provtagningar.
Hon har samlat på sig mängder av vätska i hela kroppen, hon kan inte ta ett enda steg utan att få känslan utav att vråla rak ut av smärta.
En smärta som bränner ända in i själen.
Vätskan i kroppen har satt sig i alla lederna hos henne, hon är dubbelt om inte mer större runt lederna än normalt.

Jag lider verkligen med henne, min vätskeansamling kunde man i alla fall tygla. Hennes går sin egna väg och inte på något sätt hejdbar.
Nu blir det ligg läge så mycket som möjligt tills igång sättningsdatumet för henne, tråkigt värre!!!
Så fort jag får lite tid över så skall jag åka till henne och se efter henne... några timmar iaf.

Ligg och vila vännen, håll ut och stå på dig inför läkare och barnmorskor!
Lycka till! Tänker på dig!

K


Kommentarer
Postat av: Johanna Ahlström

Tack vännen!



Många varma kramar

2009-07-16 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0