Helgen

Var till Ica i går kväll för att handla tills på lördag kväll. ringde syster eftersom vi inte setts på ett tag och undrade om hon ville följa med mig så tråkigt att handla själv. Hon skulle ju inte ha något men hängde med ialla fall. Tack för det!!!
Hon handlade hon oxå trots att hon inte skulle... bok mjölk bröd osv.

Vi ska på "gå runt fest" i Anneberg på lördag kväll.

Gå runt fest? Ja, hur förklarar man detta.... Man är ett gäng par som bjuder in varandra till antingen förrätt varmrätt eller dessert under en kväll, vad man bjuder på faller på lottdragning och även vart man skall.

Förra året var vi nästa 60 par som deltog i denna tillställningen. Hur många blir vi i år?

Vi fick äran att bjuda 6 personer inkl. oss själva på en varmrätt med tillhörande dryck. - Kyckling blir det!

Vart vi skall på förrätt är ingen som vet, bara att vi skall hämtas av någon på busstorget som tar oss till förrätt, utanför samhället. Vi är nr 10...

Det tråkiga är att jag jobbar på lördag 7-16 men skall kompa ut lite tidigare. Hoppas jag hinner....

Jag har lyckast fixa personal till söndagen så jag kan var ledig och bara ta igen mig.

Barnvakt till Tim blir syster för första gången på heltid. Han skall till o med sova hos henne, det kommer att gå kanon bra,. Så länge han får sova brevid någon så är han nöjd!!!!

Hepp//:

Kommentarer
Postat av: Reidor

Busstorget i Anneberg. Vilket av dom ha ha ha. De går väl en var femte minut ellleeer!!

2009-01-30 @ 19:29:05
Postat av: Malin

Reidor... Busstorget = Pizzerian orterna i

Ni behöver ju inte tar er någon annanstans än i samhället, vi ska ju ut på landet och härja innan vi får komma hem halv stressade....

2009-01-31 @ 07:59:04
Postat av: Reidor

Jo du Malin, vi ska ut på landet vi med. Ses vid busstorget alltså.

2009-01-31 @ 08:08:36
Postat av: Reidor

Men Malin då. Nu kom jag på dej igen med att blogga på arbetstid. Aj aj aj. Får man det? Jag får inte det.

2009-01-31 @ 08:11:12
Postat av: Malin

Om du skulle blogga eller kommentera på arbetstid skulle inte jag vilja vistas ute på våra vägar...

2009-01-31 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0