Julafton närmar sig med stormsteg...

Snart knackar jultomten på men innan dess skall det ju hinnas med en massa saker, som julklappar, julgran, julmaten osv.. Hur gör man för att hinna med??? En kompis som tillverkar ljus på sin lediga tid frågade mig när hon kunde leverera mina varor?? Hon fick till svar att nästa dag som jag var ledig var på julafton. Visst är man hemma på kvällar men du skall ju allt hinnas med... Julgranen är i alla fall ett färdigt kapitel, det gjorde jag och Tim i torsdags kväll när vi hade några timmar till övers eftersom vi inte denna torsdag skulle handla då Tony inte kom hem förrens på fredags kvällen. K

Kommentarer
Postat av: Josse

Vem är det som gör ljus?

Gott nytt år på er alla!!

2009-12-30 @ 21:29:29
Postat av: Malin

Jag hade just satt upp nya ljus när jag började skriva här så det blev lite fel... tänkte på annat helt enkelt. Det är ju tvål som du tillverkar och de luktar underbart när man använder dem,doftar i hela badrummet!

2009-12-31 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0