Inlägg på jobbet --- Kräks

Vi har någon spärr på jobbet vilket betyder att mina inlägg blir lustiga, som detta. Vaknade i natt av att Tim hostade så han nästan kräktes men efter en stund lugnade det sig men jag hade svårt för att somna om. :) Efter en stund kom det som jag väntade mig tidigare, tim kräktes! :( Det var bara att springa upp och hjäla honom. Allt i sängen fick jag slänga i tvättmaskinen 0255, härlig tid, och sätta Tim i badkaret så han kunde duscha och tvätta av sig ordentligt! Stackarn!!! När jag frågade om det kännts konstigt i magen, hade det inte det utan fick bara till svar att det gjorde ont i halsen. Resterande av natten låg jag inne i hans säng men hade svårt att sova om det skulle vara något mera men ICKE, han är pigg som en mört och är just nu på Julmarknaden i Eskjö med pappa, farmor och farmor. Verkar som om det var slem som kom upp tillsammans med hela maginnehållet! K

Kommentarer
Postat av: marren

farmor och farmor?! haha Reidor har blivit en liten kärring hahaa :P

2009-12-05 @ 13:47:56
Postat av: reidor

Ska du med och träna nu för nu är jag riktigt arg ska du veta.

2009-12-05 @ 16:53:39
Postat av: Marren

hahaa =)

2009-12-06 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0