Hur gick det då i går????

Ja, hur gick det egentligen?? Tim lämnade sina tuttar till tomten för nu skulle han bli en stor pojke men men men, det gick inte lång tid efter att tomten fått sitt paket till tomtenissarna som lillkillen började skrika efter sina tuttar!! Syster blev inte nöjd med sina paket från mig för att det var ju inte ok att betala 500 kr för design varor när man kan köpa kopior för 150 kr och istället kanske få både jeans och tröjor för samma summa.................... Nästa år lottar vi ut bland oss vuxna vem som köper till vem, endast en julklapp till en person och inte klappar till alla. De blir så jäkla dyrt, och det är ju roligare att lägga pengarna på annat som kan göra själva julen bättre! Min familj (jag, Tony och Timpan) är toppen nöjda med våra klappar i alla fall, tack alla!!! Johanna, han kommer bli tuffas i Anneberg åter igen! Tack!! Jag vill passa på att önska alla en GOD JUL!!!!! K

Kommentarer
Postat av: Marren

blev visst nöjd så sätt, du fattade juinte vad jag menade !!!

2009-12-25 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0