vojne vojne...

Här händer de grejer!!!!

Mormor är dålig, ligger inne med urinvägsinfektion och streptokocker i blodet!

JOHANNA HAR FÅTT EN MAX, 2750G OCH 47CM... GRATTIS GRATTIS!

Marren har flyttat till större lägenhet

Pappa har firats då han fyllde år i veckan

Grillat hos Ia och Erik

Tipsrunda i Anneberg, dåligt uppslutande, illa!!!

Film

ja massor, lite lätt skulle man kunna sammanfatta helgen så här!

Nu är vi tillbaka i vårt lugna lilla tempo jag och Tim, pappa har åkt tillbaka till Stockholm.
Ikväll är det träning igen, skönt att komma i gång. Tim skall vara hos farmor och farfar om han är hemma. Jag hämtar honom när jag har tränat klart!!!
Farmor, ta med dig ryggsäcken från dagis där har vi extra kläder!!!

K

Kommentarer
Postat av: ewa

Läste tyvärr inte din blogg innan jag hämtade Tim.

Men jag tog med mig byxor och karlsonger.

Tog av han blöjan så fort vi kom hem, sen har han varit duktig och kissat i toan. "STORA" pojken nu.

KRAMS....Ewa

2009-08-31 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0