UDDEN

Idag ringde min föräldrar på morgonen och bjöd oss på middag.... Enkelt men gott!

Innan middagen tänkte vi åka ner till min gamla barndoms badplats och ta ett dopp tillsammans med Tim, det brukar alltid vara fullt med folk som man känner som man kan hänga med en stund men icke, inte en människa som man kände..
Istället åkte vi ner till Udden, dels för att se om "stugan" var klar och dels för att se om det var någon där som vi kunde hälsa på.. Det var det, Eva och Stig-Olof var hemma tillsammans med Christina, MajBritt och Anki...

Udden, är det stället som jag spenderade många underbara sommarveckor på tillsammans med min vän Marie. En familj med ursprung från Sandsjöfors och Sävsjö men som bor i Huskvarna.
För ett tag sen eller rättare sagt för några år sen brann det i huset så istället för att  bara renovera rev de stugan och byggde nytt på den befintliga grunden men i funkis stil.. URLÄCKERT!!!!

Tim han trivdes som fisken i vattnet, det verkar som om han kände sig hemma direkt, han tog kommandot.
Han fick åka flotte med Stig Olof och bada lite med Eva, han passade på att utnyttja det mesta av tiden vi var hos dem.

Han skulle gärna stanna men eftersom det var middagstid var det inte läge att stanna, det kommer fler tillfällen då vi kommer vara där, särskilt nu när det är färdig bygg!!!

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0