Åsens By

I dag drog vi alla mammor iväg på en liten utflykt!!


(sommarbild från Åsens By)

Det verkade lovande under morgonen att det skulle bli uppehåll under förmiddagen men TJI fick vi...
Efter ca 45 minuter 1h började det fina regnet komma och till slut var det hällregn.

Tim tyckte att grisarna var intressanta för de var så stora, då menar jag verkligen stora.. Hönorna var roligt oxå men bäst var nog ändå hästarna, katterna och de gamla husen som man fick titta på..

Fikat blev uppe på logen, där visade de redskapen som användes förr till olika saker allt från spikar till stora harvar..
Vi bredde ut oss på golvet på våra filtar och njöt av vårt medhavda fika eftersom kaffestugan stängde för säsongen förra veckan..

Nu sitter jag i Sandsjöfors för vi har inte något internet hemma så uppdatering blir det skralt med även i fortsättningen i morgon drar vi ner till Ullared och Gekås, de sista pengarna skall spenderas..

På onsdag skall jag till Helena i Aneby på "Tuppeware party", kanske måste jag sprar några slantar till dess..

K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0