Uppdatering var det någon som påminde mig om....

Denna veckan är det kväll/natt som gäller igen, visst är det skönt att vara ledig hela dagen men man är himla trött när veckan börjar gå mot slutet. På torsdagkväll går jag av, då skall jag sova!!! Jag menar verkligen att jag skall sova, Timpa är nämligen inte hemma, han skall med farmor och farfar till sommarstugan. Det skall grejas och fejas. 

Tur att det inte finns något rinnande vatten eller vad säger jag, klart att jag vill att vi skall ha rinnande vatten i stugan men nu när lillkillen kan allting kjävl så är vatten en rolig leksak. 
Som Ni kan se vet han hur man skall dricka vatten, eller??

Nog om detta!!!

Hallen är nu äntligen omgjord, jag fattar inte varför målaren inte kunde göra det så första gången han var hemma och tapetserade i hallen??!!!
Jag är riktigt nöjd nu, mönsteranpassningen är riktig och vårderna hänger inte snett längre!!
Nu är det bara möblerna som skall målas men den lotten har ju fallit ut på mig så det kommer ta ett tag, typ kanske i sommar blir det av.

I helgen, lördag,  blir det en tripp tíll Tyskland med buss, det blir en upplevelse! Inhandling för sommaren är det som står på schemat! Kanske kommer vi hem med något oväntat eller så blir det som vanligt, öl.

VI hörs!

Kommentarer
Postat av: MArren

Köp till mig me hörrö! Vin och sprit tack =) eller cider eller öl går oxå bra iofs =) haha!

2009-04-29 @ 17:40:57
URL: http://wwwmarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0