Onsdag, äntligen ledig

Nu fick jag äntligen vara lite ledig men en dag är inte så mycket.

Hur hinner man göra allt man skulle ha gjort på tre dagar på en dag???

Jag prioriterade det sociala, sket i det praktiska.
Fikade med mamma på stan sen till Sandsjöfors till brossan och hans familj.
Tim och Wille lekte bra som vanligt, de lekte doktor och Wille läste för Tim.
När vi gjck ut i solen blev det cykling. Wille trampade och Timpa stod där bak, ända till affären och hem igen.

När vi sen vände hemåt var det städa som gällde!!! Fy va tråkigt men det praktiska måste oxå bli gjort, det görs ju inte av sig självt tyvärr!!

Nu är jag ledig i helgen det skall bli skönt!!
Avslutar min arbetsvecka med bowling- Mot Racketcentrum och Bowling Arena med några från jobbet,
Ska bli kul kul....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0