Helgen försvinner som i ett nafs..

Ja, visst är det så att helgen försvinner, man hinner knappt att komma hem på fredagskvällen förrens det är söndagskväll igen och det är dags att ställa klockan för att gå upp!!!!

När jag kom hem i fredags hade Tony redna gett sig iväg till Jönköping för After Work med jobbet så på trappan fanns bara sonen som skrek högt och tydligt och kom springande mot mig... - mossan, mossan!!! med en bamse KRAM på släp. Då blir man glad när man kommer hem!!!

Systra mi var hos oss på fredags kvällen, vi fixade lite paj och käkade som planerat.

Under lördagskvällen var det tänkt att vi skulle dra på bio och Tim skulle vara i Sandsjöfors hos momo och moffa. Bio blev det inte då det var fler än vi som tänkt samma tanke utan det blev några hyrfilmer och pizza. Det var mys det med eftersom Tim sov borta. När vi åkte ut till Sandsjöfors visste vi att det vankades middag, det var kalops på älg, riktigt mumisgt och givetvis kaffe på maten.

På söndagen var vi barn fria ända till 14, vi hann med hur mycket som helst, precis som innan Tim, underbart! Tim är det bästa som hänt men det sägs att jag måste lämna bort honom ibland för att få tid för mig/oss själv/själva.
Tony och Tim gick tipspromenaden i Anneberg på eftermiddagen, Tony hade 5 rätt, inte illa för frågorna var ganska svåra må jag säga. Jag hade ju gjort dem.... 80 deltagande i lilla byn, bra uppslutning.

Som vanligt på söndagar när jag börjar kl 0530 på måndagen sover jag inte något alls, i natt var inte något undantag...
Nu i natt kan jag egentligen skylla på Tim att jag inte sov men egentligen inte.
Att han skulle hostad så det gjorde ont i lilla halsen så att han grät så snoret rann kan ju inte någon veta innan. Det var bara till att fixa, hostmedicin och nässpray...

Farmor får ge han en dos till på morgonen innan dagis så han orka

>Ha en bra vecka alla... På onsdag och torsdag är jag ledig, är du?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig helt! Helgen bara försvinner!

På Onsdag skulle jag kunna träffas om det är menat till mig.. :)

Kram

2009-04-20 @ 14:09:39
Postat av: Malin

Japp, Johanna, det var menat till dig! Vi hörs i eftermiddag, jag ringer dig när jag är hemma igen från jobbet, hämtat Tim o så...

2009-04-21 @ 05:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0