SNÖ SNÖ SNÖ!!!

Jaha då var den verkligen vintern här!!!

Idag tisdag har jag bytt pass med min kära kollega och skulle börja 0530, förra veckan verkade detta som en underbar ide eftersom man slutar
underbart tidigt på dag´ sen...

I morse när klockan ringde var det inte lika skönt och inte blev det bättre när man tittat ut och sett att det har
snöööööat
typ as mycket under natten.

Men som vanligt var det bara att ta "tjuren vid horna" och ge sig ut i snöyran.

Jag orkade inte köra i snöväret in till Jönköping så
 jag tog tåget in till jobbet idag från Nässjö!
Bra val Malin, bra val.

Jag undrar hur det kommer att gå i dag när alla som abslout inte är vana vid snö i stan skall ge sig ut, vet ju bara hur det var i torsdags morse...
Bärgbilen och ambulansen var ju överallt i länet, då hade knappt kommit någon snö..
Abslout inte i Jönköping!!!

men men, jag är har ialla fall tagit mig till jobbet
vi får se hur det går för andra som gett sig ut i trafiken

Reidor
TA´t lugnt
Tänk på att alla andra som kör är idioter


Kram


Kommentarer
Postat av: Marren

Ja kom me till jobbet =) Snö är skoj men inte på dom stora vägarna !!!!

Puss

2008-11-25 @ 07:56:09
Postat av: reidor

Fint att du tänker på mej. vinterväglag och 24meter hatar jag att framföra på väg.

2008-11-29 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0