Kvällsveckan avklarad

I torsdags kl 0000 gick jag av min sjudagars vecka på jobbet, varje dag till antingen 0200 eller till 0000 med början 1530.. Fredag till torsdag- fy vilken vecka alltid med för lite sömn.
Skönt att ha passen avklarade iallfall, nästa gång är om 8 veckor igen alltså första veckan i 2009.

För att få tid tillsammans med min son är jag hemma med honom på förmiddagarna när jag jobbar denna veckan men för att få min erforliga vila som krävs måsta jag sova när jag har lämnat honom på dagis. Detta är inte alltid så lätt då det nästan känns påtvingat att sova.

Hur eller hur så är det ialla fall skönt när man är klar och man får vara ledig alltså bara ledig utan telefon och utan att ta ansvar över jobbet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0