Idag är det dags!

Idag är det dagen D!

Kl 1030 idag startar min systers rättegång.
Hon blev sommaren 2007 misshandlad av en tjej, ren avundsjuka och osäkerhet.

Jag hoppas att allt går vägen att hon får upprättelse.

Det var bara någon vecka efter det att vi kommit hem med Tim från BB.
Vi satt hemma med våra kompisar och tjatade när telefonen ringde och syster grät som attan. 
Min sambo tillsammans med en av våra kompisar sprang i väg.

Tony väntade med henne tills polisen kom och skrev anmälan och tog bilder på henne.
Dagen efter var det dags att åka till sjukhuset för att dokumentera de skadorna som uppstod.

Lycka till syster, det kommer att gå bra!



 

Kommentarer
Postat av: syster

malin, 2007 lilla du =)

2008-11-19 @ 15:49:55
Postat av: Malin

Ja ja ok, tror hela tiden att vi är längre fram i livet än vad vi är..

Kunde jag väl tänkt på själv att det var det året som Tim föddes 2007 :P

2008-11-20 @ 07:41:07
Postat av: Marren

Ja precis, nu va du liten trög malin ahha !:D

2008-11-20 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0