GRATTIS PAPPA

 I söndags var det farsdag!                            




Tyvärr kunde jag inte vara med min far denna dagen, då han var iväg på annat under helgen och kom inte hem igen förrens jag hade börjat jobba.  Synd för jag har nog aldrig missat ett enda farsdags firande.
Däremot gjorde min son ett snabbt pitstop tillsammans med min sambo/sin far hos mina föräldrar.             
Min underbara syster var på plats och tog bildbevis.
Hon utan kamera är inte hon, tack för det syster.
Det blev ett schysst kort på de två stollarna som båda gillar att kamma sitt hår med en kattkam.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja å min kamera=) skit schysst kort ju !!

2008-11-11 @ 08:27:10
URL: http://wwwmarren.blogg.se/
Postat av: pappa

Det är faktiskt en färgläggningsborste.

2008-11-11 @ 16:55:25
Postat av: Malin

Färgläggningsborste, ja just det.. men vem är det som färgar sitt hår i detta sammmanhanget, pappa?? Erkänn, Ni gillar att klia er i huvudet med denna lilla borste...

2008-11-11 @ 23:31:47
Postat av: Marren

hehe, det är nåt mystiskt med denna borste asså... fönborste kankse? när pappa ska föna sitt LÅNGA hår du vet ... haha!

2008-11-12 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0