Arbetsveckan är snart över

Äntligen fredag och äntligen helg.

Nu är snart denna arbetsveckan slut, 4 timmar kvar.

LEDIG!!
eller egentligen inte för jag har beredskap hela helgen från kl 0600 till midnatt lördag och söndag.

Ikväll kommer troligen syster yster ut till oss för att umgås alltid lika trevligt med besök.
Tim kommer som vanligt bli överlycklig. Han blir ju hämtad tidigarepå förskolan i dag av både mamma och pappa, det händer inte allt för ofta, typ aldrig...

Vi skall baka nöt kakor tillsammans, han är en hejar på att hjälpa till när det vankas kakor. 
I morgon blir det troligen storbak med "lussekatter"  1:a advent vankas och glöggen är äntligen "laglig" att flöda, även om vi tjuvstartat lite för det är ju så himla gott. Lite nya överdrag till kuddar skall sys och huset skall städas allt som vanligt inför jul.

Julen är snart oxå den nära och julklappar skall börja inhandlas, det är alltid lika svårt att veta vad man skall köpa. En stor julklapp är redan klar och det är skönt. Den är till Tony och han är riktigt nyfiken. Han frågar ibland om vad det är men jag tiger.. Igår frågade han hur långt det var till stället vi skulle till eftersom han var tvungen att ta semester från jobbet för att utnyttja sin julklapp. Typ ca 160 mil... GIssa det du?

Vi ska som förra året fira julafton hemma hos min familj i Anneberg och alla kommer. Tims mormor, morfar, farfar, farmor, morbror med familj och moster men även gammelmormor, (min mormor) kanske kommer även farfars faster.
Trevligt trevligt!!!


Kommentarer
Postat av: reidor

Idag har jag kompledigt. De e skönt Malin. Blogga på ren å skär arbetstid, nää nää nää, fy dej, ajjabajja!!!!!!

2008-11-21 @ 11:02:37
Postat av: Marren

det var fan va alla pappor är inne å läser :d haha

2008-11-21 @ 13:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0